Haberler

Şehircilik Grubu Şirketleri Ağaç ve Peyzaj AŞ'de

Genel Müdürümüz Ali Sukas, Şehircilik Grubu şirketlerinin iletişim, bilgi paylaşımı ve senkronizasyonunu artırmaya yönelik düzenlenen ortak masa toplantıları kapsamında, İBB’nin üst yönetimini Ağaç ve Peyzaj AŞ Genel Müdürlük yerleşkesinde ağırladı. İBB Genel Sekreteri Can Akın Çağlar’ın başkanlığında gerçekleşen toplantıya İBB Başkan Danışmanı Tonguç Çoban, İBB Genel Sekreter Yardımcısı Cemal Ufuk Karakaya, İYA Danışmanlık AŞ Genel Müdürü Şaban Çağıran, KİPTAŞ Genel Müdürü ve Şehircilik Grubu Başkanı Ali Kurt ile üst düzey yöneticiler katılım sağladı. 

Ukraynalı Çocuklar Ağaç ve Peyzaj AŞ’de Kendi Bahçelerini Yarattı

İstanbul’un kardeş şehri Odessa’dan gelen Ukraynalı çocuklar, ikinci kez Ağaç ve Peyzaj AŞ’de doğayla buluştu. Savaşın etkilerinden uzaklaşıp İstanbul'u keşfeden çocuklar, Alibeyköy Fidanlığı’nda bulunan Bahçe Market’te teraryum yaparak, kendi minyatür bahçelerini yarattı. Teraryum atölyesinin ardından fidanlığı gezen 45 çocuk, öğle yemeğinin ardından hatıra fotoğrafı çektirdikten sonra hediyeleriyle birlikte ayrıldılar.

İBB Başkanı İmamoğlu, Muhsin Yazıcıoğlu Mesire Alanı’nda İncelemelerde Bulundu

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, CHP İstanbul İl Başkanı Özgür Çelik, Çekmeköy Belediye Başkanı Orhan Çerkez ve Genel Müdürümüz Ali Sukas’la birlikte Çekmeköy Serindere Yaşam Vadisi’ne entegre şekilde yapılan Muhsin Yazıcıoğlu Mesire Alanı’nda incelemelerde bulundu. İncelemeleri sırasında Genel Müdürümüz Ali Sukas’tan çalışmalar hakkında bilgi alan İBB Başkanı İmamoğlu, “Her ilçede her önemli konuya dokunan, değinen; altyapıdan üstyapıya, eğitimden sağlığa, kültür sanata şimdi geldiğimiz yeşil alana varıncaya kadar yoğun şantiyelerimiz var. Serindere Yaşam Vadimizin bu bölümünde çok özel bir alanı daha, 55 bin metrekare bir alanı daha bitirmişti arkadaşlarım. Burada özellikle yakın bölgede oturan yurttaşlarımızın keyifle gelebilecekleri orman statüsünde, ormanın bütün hassasiyetlerini ve doğallığını koruyan bir biçimde, ormanı yormadan insanların yürüyüş yapacağı, oturup dinleneceği, ateş yakmadan piknik yapabileceği, masaları olan keyifli bir alan çıktı. Sevgili komşularımızı burada  keyifli günler geçirmesini diliyorum. Hemşehrilerimizin, özellikle hanımefendilerin memnuniyetini görüyorum. Sanatçılarımızın memnuniyetini görüyorum. Demek ki herkesi mutlu edebiliyoruz. İnşallah herkesi mutlu edeceğimiz işleri yapmaya devam ederiz” ifadelerini kullandı.